۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
مرد دانا «بنتلی» با چشم‌بادامی‌ها همکاری می‌کند
طراح خودروساز لوکس به جیلی می‌رود

مرد دانا «بنتلی» با چشم‌بادامی‌ها همکاری می‌کند

سیلاف، مدیر طراحی «بنتلی» به گروه خودروسازی «جیلی» ملحق خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: طی روزهای اخیر مجله خودرو در یک خبر کوتاهی منتشر کرد که استفان سیلاف، مدیر طراحی بنتلی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. این طراح شناخته شده و صاحب منصب قرار است پس از ترک این لوکس‌ساز بریتانیایی به گروه خودروسازی جیلی بپیوندد.

این خودروساز چینی که در حال حاضر برندهای مانند پولستار، لوتوس، ولوو و لینک اند کو و برندهای دیگر را دارد، قرار است بخش طراحی آن را به استفان سیلاف دهد.

این طراح آلمانی پس از هفت سال حضور مهم و پررنگ در تیم بنتلی که می‌توان به تغییر و تحولات اساسی در طراحی محصولات این خودروساز چون بنتایگا اشاره کرد.

استفان که دیپلم طراحی صنعتی خود را از Hochschule در سال ۱۹۸۸ از مونیخ اخذ کرد و در سال ۱۹۹۰ از دانشگاه رویال(کالج سلطنتی) هنر لندن را گرفت و در سال ۱۹۹۶ رئیس طراحی بخش داخلی محصولات آئودی شد.

تا آنکه پس از پنج سال یعنی در سال ۲۰۰۲ وی به عنوان مدیر طراحی مرکز صلاحیت داخلی به مدت سه سال به گروه خودروسازی دایملر رفت.

پس از قطع همکاری با گروه دایملر در سال ۲۰۰۵ به عنوان مدیر طراحی کمپانی آئودی به این برند لوکس فولکس‌واگن بازگشت. همکاری استفان سیلاف تا ۲۰۱۲ با کمپانی آئودی ادامه داشت تا اینکه از سال ۲۰۱۵ عنوان مدیر طراحی بنتلی را از آن خود کرد.

کد خبر: ۶۸٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha