۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در ۲۸۸ روستای خراسان شمالی تهیه شد
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی:

برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در ۲۸۸ روستای خراسان شمالی تهیه شد

بجنورد- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از تهیه برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در ۲۸۸ روستا در قالب ۲۵ دهستان در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمد بدری با بیان این خبر افزود: به استناد ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه باید تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی تعداد ۴۶۰ روستا در استان تهیه شود.

وی گفت: تاکنون برنامه ۲۸۸ روستا در قالب ۲۵ دهستان انجام‌شده است و مابقی اسناد در تاریخ مقرر با توجه به اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: هدف از اجرای برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در روستاها طراحی اکوسیستم اقتصادی و اشتغال‌زایی روستاهای منتخب استان و هدایت تسهیلات یارانه دار جهت اجرای این برنامه‌ها و ایجاد اشتغال در روستاها در برنامه ششم توسعه است.

بدری افزود: ‏اجرای این طرح به‌منظور تحقق سیاست‌های کلی برنامه و اقتصاد مقاومتی، شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در نواحی روستایی و ارتقای منزلت اجتماعی روستاییان و جایگاه روستاها در اقتصاد ملی و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت محور در روستاها است.

کد خبر: ۶۸٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha