۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
قلع و قمع ۷۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در البرز/ ۶۵ هکتار از اراضی آزادسازی شد
فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز:

قلع و قمع ۷۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در البرز/ ۶۵ هکتار از اراضی آزادسازی شد

کرج- موسوی، فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز با اعلام قلع و قمع ۷۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در البرز گفت: ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان در این عملیات آزادسازی شد.

سرهنگ سیدمجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در ادامه برخورد های قانونی با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغ ها پس از جمع آوری اخبار و اطلاعات بدست آمده با هماهنگی و کسب مجوز های قانونی از دادستانی های شهرستان های کرج و ساوجبلاغ نسبت به قلع و قمع بیش از ۷۰ مورد تغییر کاربری شامل بناهای در حال احداث، قطعه بندی، دیوارکشی و فونداسیون اقدام قانونی به عمل آمد.

موسوی اظهار کرد: بخشی از این تخریب ها بدنبال اجرا های قبلی در مناطقی انجام شد که در گذشته عملیات قلع و قمع اجرا شده بوده است و بدلایلی چون کم بود وقت در طول روز در دستور کار مجدد قرار داشته است و تعدادی نیز مجدد مرتکب تکرار جرم شده بوده اند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی البرز افزود: گاها افرادی تصور اشتباه دارند که پس از یک مرحله اجرا در یک منطقه، دیگر نظارت انجام نشود ولیکن بازدید و نظارت مسئولین از مناطق قلع و قمع شده و بررسی وضعیت های بعدی از جمله اقدامات و تکالیفی است که اجرا می شود. لذا در صورت تکرار جرم ضمن برخورد مجدد در همان محل افراد مربوطه جهت برخورد قانونی و خسارات دولتی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

موسوی گفت: بنابراین هر گونه سرمایه گذاری در معامله و یا احداث بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی یا باغ ها اشتباهی بزرگ بوده و افراد متخلف باید آمادگی برخورد های قانونی را داشته باشند.

سرهنگ موسوی بیان کرد: تخریب های انجام شده در حوالی روستای لشکر آباد چهارباغ و ماهدشت کرج بوده که منجر به آزادسازی مساحت ۶۵ هکتار از اراضی باغی و کشاورزی شده است.

کد خبر: ۶۸٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha