۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
اکثر سهم‌ها به نقطه ارزندگی رسیده‌اند
کارشناس بازار بورس و سرمایه:

اکثر سهم‌ها به نقطه ارزندگی رسیده‌اند

میرمعینی، کارشناس بازار بورس و سرمایه گفت: در حال حاضر اکثر سهم ها به یک نقطه ارزندگی رسیده اند و اگر اوضاع سیاسی آینده بهتر شود قطعاً بازار سرمایه هم بهترین بازار برای سرمایه گذاری و نقدینگی خرد خواهد شد.

به گزارش بازار، حمید میرمعینی، کارشناس بازار بورس و سرمایه اظهار کرد: در حال حاضر اکثر سهم ها به یک نقطه ارزندگی رسیده اند و اگر اوضاع سیاسی آینده بهتر شود قطعاً بازار سرمایه هم بهترین بازار برای سرمایه گذاری و نقدینگی خرد خواهدشد.

وی افزود: بازار سرمایه حدأقل در بازه یک ماهه ریسک زیادی بابت افت نخواهد داشت و باید منتظر محرک های جدید اقتصادی و سیاسی بود تا بتوان روند و جهت بازار را پیش بینی کرد.

میرمعینی با بیان اینکه برگشت اعتماد مردم به بازار سرمایه با وضعیت ایجاد شده خیلی سخت است، گفت: مهمترین وجه سرمایه گذاری امنیت و اعتماد بین سرمایه گذاران است اما تصمیمات ناپخته یک سال اخیر برخی مسئولان، افت و خیزهای بسیار شدید و معنادار این بازار را رقم زد و اعتماد به این بازار را هم خدشه دار کرد.

کارشناس بازار بورس و سرمایه یادآور شد: ما هشدارهای لازم را به مسئولان دادیم که بازار سرمایه ظرفیت پذیرش پول های خرد و پراکنده به میزان زیاد را ندارد؛ در حقیقت هم قوانین و مقررات معاملاتی حاکم بر این بازار جوابگوی این حجم از نقدینگی ها نبود و هم زیرساخت های نرم افزاری بازار سرمایه آماده نبودند.

کد خبر: ۶۸٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha