۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
 مشکلی برای تامین مرغ شب عید در مازندران نداریم
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران:

مشکلی برای تامین مرغ شب عید در مازندران نداریم

ساری- حسن زاده، مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در جوجه ریزی گفت: مشکلی برای تامین مرغ شب عید نداریم.

عطاء الله حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار درباره آمار جوجه ریزی در مرغداری های استان افزود: طی آذرماه میزان جوجه ریزی ها به ۱۲ میلیون و در دی ماه به ۱۲.۵ میلیون قطعه رسیده است.

وی با اظهار اینکه میزان جوجه کشی ها نوید خوبی برای تامین گوشت مورد نیاز استان و کشور است، گفت: طی بهمن ماه میزان جوجه ریزی ها برای مرغ شب عید افزایش می یابد.

وی با عنوان اینکه آمار جوجه ریزی در کشور و استان بالا است و نگرانی در این بخش نداریم، گفت: آخرین آمار تولید جوجه ریزی در کشور بالای ۱۲۰ میلیون قطعه است و نشان می دهدبرای تولید و تامین مرغ شب عید مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه مرغداران مازندران با تاکید براینکه اگر مشکلی در حوزه نهاده ها ایجاد نشود، در تامین مرغ و گوشت مشکل نخواهیم داشت، گفت: هزینه های حمل ونقل نیز بر افزایش هزینه های تولید تاثیر می گذارد.

وی قیمت تمام شده مرغ را به ازای هر کیلوگرم ۱۷ هزار تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بیان کرد و گفت: این قیمت در صورتی است که مرغ با نهاده های دولتی در اختیار مرغدار قرار گیرد.

حسن زاده با اظهار اینکه هزینه های تمام شده روبه افزایش است، گفت: مرغداران با قیمت ۱۴ هزار تومان مرغ را به کشتارگاه ها عرضه می کنند و این زیر قیمت ستاد تنظیم بازار است.

کد خبر: ۶۸٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha