۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی به جای فشار مالیاتی بر اصناف
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مطرح کرد

لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی به جای فشار مالیاتی بر اصناف

درستی، نماینده وزیر صمت و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: اصناف با توجه به تعطیلی های سال گذشته درآمدی نداشته اند، از سازمان امور مالیاتی درخواست داریم به جای فشار مالیاتی بر اصناف، جلوی فرارهای مالیاتی را بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، ابراهیم درستی افزود: با توجه به گزارش تخلفات کم فروشی، گران فروشی و تخفیفات غیر واقعی در فروشگاه های زنجیره ای، سازمان امور مالیاتی این موارد را در محاسبه مالیات این فروشگاه ها لحاظ نماید.

وی تاکید کرد: پروانه کسب فروشگاه های زنجیره ای متخلف باید باطل گردد، چراکه مردم به این فروشگاه ها اعتماد کرده و بسیار متضرر شده اند.

درستی گفت: گسترش بی رویه فروشگاه های زنجیره ای غیراصولی و اجحاف در حق ۳ میلیون واحد صنفی در کشور می باشد. مراجع ذیصلاح قرارداد فروشگاه های زنجیره ای با شرکت های تولیدکننده را بررسی نمایند.

نماینده وزیر صمت و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اظهار کرد: از سامانه همتا درخواست داریم تا گوشی هایی که به صورت مسافری با رعایت تشریفات قانونی وارد شده است را فعال نمایند و سرشاخه ها را شناسایی و با آنها برخورد قاطع کند تا واحدهای صنفی و مصرف کننده با مشکلات عدیده روبرو نگردند.

کد خبر: ۶۸٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha