۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
مروری بر عملکرد «ونیرو»

مروری بر عملکرد «ونیرو»

شرکت سرمایه گذاری نیرو در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۹۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷ اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری نیرو با سرمایه ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری نیرو در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۱۰۸ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۹۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴ هزار و ۱۲۹ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۷۲ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۶۰ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود ونیرو در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷ ریال و سود خالص را ۶۹ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری نیرو در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۹۵۳ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال به ۴ هزار و ۴۹۶ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳ هزار و ۱۰۴ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۲۹۱ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال محاسبه شد.

ونیرو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ هزار و ۵۷۴ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال به مبلغ معادل ۶ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۳ هزار و ۱۳۳ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری نیرو طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶ هزار و ۶۷۸ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۶۸٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha