۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
۹۹سایت روستایی در زنجان به اینترنت متصل می‌شوند
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان:

۹۹سایت روستایی در زنجان به اینترنت متصل می‌شوند

زنجان- سرائی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: ۹۹ سایت روستایی استان طی دهه فجر به اینترنت متصل می‌شوند.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان زنجان جلوتر از برنامه هستیم.

وی با بیان اینکه ۹۹ سایت روستایی طی  دهه فجر در زنجان به اینترنت متصل می شوند، اظهار کرد: با تحقق این مهم دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در استان فزایش می یابد. 

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت:هم اکنون ۸۵ سایت در ۱۰۲ روستای استان زنجان به نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارتقا یافتند. 

سرائی تاکید کرد: تاپایان سال تعداد زیادی از روستاهای زنجان به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد و اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای دسترسی دانش آموزان به اینترنت برنامه ریزی لازم را کرده است. 

وی با بیان اینکه این استان درحوزه آی تی و فناوری اطلاعات کارشناسان زبنده و متخصصی دارد، ابراز داشت: بیش از ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان زنجان به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان با بیان اینکه وزارت ارتباطات برخود وظیفه می داند تا روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند،افزود: با توجه به پروژه‌های جاری استان تمام روستاها دراستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا می کنند.

کد خبر: ۶۸٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha