۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
لزوم برخورد جدی با دلالان کرونا
دولت باید قیمت مرکبات و مواد پروتئینی را کنترل کند

لزوم برخورد جدی با دلالان کرونا

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دولت باید قیمت مرکبات و مواد پروتئینی را کنترل کند، گفت: در شرایط کنونی قیمت میوه، گوشت قرمز و پراید افزایش نامتعارفی داشته و مردم توانایی خرید هیچ یک از آنها را ندارند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت مواد غذایی در روزهای اخیر، گفت: پس از شیوع ویروس کرونا، شرایط بازار بیانگر این است برخی دولتی ها نظارت بر بازار و ساماندهی آن را رها کرده و برنامه ای برای برخورد با متخلفان نداشته و ستادی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تشکیل نداده است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل کاهش مصرف شیر، دامداری‌ها در حال ورشکستگی هستند و دولت باید از آنها حمایت کند، افزود: در شرایط کنونی قیمت میوه، گوشت قرمز، پراید و... افزایش نامتعارفی داشته و مردم توانایی هیچ یک از آنها را خرید ندارند.

خودروسازان شیفت کاری خود را افزایش دهند

وی اظهار کرد: برخی افزایش قیمت خودرو را ناشی از کاهش تولید خودروسازان می‌دانند آیا این شرکت ها نمی‌توانند همان گونه که تولیدکنندگان مواد شوینده و ماسک شیفت های کاری خود را افزایش دادند، سه شیفت مشغول شده و نیاز بازار را تامین کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید به موضوع افزایش بی دلیل قیمت موادغذایی ورود کرده و با برخورد با متخلفان از ادامه این شرایط جلوگیری کند، اضافه کرد: دولت باید قیمت مرکبات و مواد پروتئینی را کنترل کند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه طبیعی است فردی باید وزیر جهادکشاورزی شود که برای ساماندهی بازار برنامه کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشد، ادامه داد: چرا علیرغم گرانی گوشت قرمز هیج نهادی به موضوع رسیدگی نمی کند.

کد خبر: ۶٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha