۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی برای حل مشکل کم آبی پایانه مرزی مهران
معاون استاندار ایلام خبر داد

ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی برای حل مشکل کم آبی پایانه مرزی مهران

ایلام- معاون عمرانی استاندار ایلام ساخت مخزن دو هزار متر مکعبی در پایانه مرزی مهران برای رفع مشکل کم آبی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی اظهار کرد: پنج استان معین در اربعین حسینی (ع)، با واگذاری زمین در مهران، باید بهتر از گذشته پای کار بیایند و ساختاری ثابت و پایدار برای ارائه خدمات به زائران داشته باشند.

وی با اشاره به الحاق ۲۲ هکتار زمین به پایانه برکت در برای احداث سایه بان و ساماندهی پایانه، گفت: یکی از چالش‌های بزرگ پیش روی اربعین حسینی (ع) بحث آب پایدار پایانه است که با ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی و احداث ۱۱ کیلومتر خط انتقال آب تا پایانه برکت، این مشکل در حال رفع است.

وی در ادامه به تقویت سیستم آنتن دهی موبایل در پایانه مرزی اشاره داشت و بیان کرد: اقدامات خوبی در این راستا در حال انجام است.

کرمی با اشاره به اقدامات انجام شده  برای اربعین حسینی پیش رو، یادآور شد: احداث سایه بان در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی، جداسازی ورودی و خروجی پایانه برکت، احداث کنارگذر غربی مهران از اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه در مسیرهای مواصلاتی، پنج مسیر منتهی به مرز مهران در استان وجود دارد، تصریح کرد: ارتقای مشخصات فنی راه‌ها، چهار بانده شدن جاده‌ها، جداسازی راه‌ها به طول ۴۵ کیلومتر و ایمن سازی مسیرهای منتهی به پایانه مرزی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به زائران است.

وی با بیان اینکه در ورودی شهر مهران، پارکینگ اربعین و پایانه برکت، دو کانون جمعیتی بزرگ هستند، تصریح کرد: خوشبختانه کنارگذر غربی و زیر گذر آن به بهره برداری رسیده و کارهای تکمیلی آن در حال انجام است.

کد خبر: ۶۸٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha