۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
قبوض برق در مشهد هوشمند سازی شده است

قبوض برق در مشهد هوشمند سازی شده است

مشهد- سخنگوی شرکت برق مشهد بابیان اینکه دریافت و پرداخت قبوض برق به‌صورت هوشمند است اظهار کرد: در همین راستا نرم افزار کاربردی اختصاصی در صنعت برق با عنوان «برق من» تولید و در اختیار مشترکین قرارگرفته است.

علیرضا کاشی در گفت‌وگو با بازار بیان کرد: مشترکان می‌توانند تمامی موارد مربوط به قبض خود ازجمله پرداختی‌ها، میزان مصرف، بدهکاری، بستانکاری و سایر موارد و خدمات که پیش‌ازاین تنها بخشی از آن از طریق قبوض کاغذی به اطلاع مشترک می‌رسید را دریافت کنند.

وی هم‌چنین در پاسخ به این سؤال که مشترکان مشمول دریافت برق امید چگونه از این مزیت بهره‌مند و مطلع خواهند شد نیز گفت: رئیس‌جمهور از رایگان شدن برق ۳۰ درصد از مشترکین برق کم‌مصرف در کشور و زیر۸۰ کیلووات در ماه مصرف برای کمک به اقشار محروم جامعه خبر دادند که این طرح در قالب طرح برق امید اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا اطلاع‌رسانی و بررسی وضعیت مشترک جهت استفاده از طرح برق امید نیز در این سامانه برق من پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: این سامانه طبق مصوبه اخیر وزارت کشور مبنی بر حذف قبوض کاغذی و بهبود فرآیند پاسخگویی به مشترکین و همچنین در راستای بهره‌گیری از فناوری‌های روز  و به‌منظور رسیدگی دریافت خدمات غیرحضوری راه‌اندازی شده است.

کد خبر: ۶۸٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha