۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
اجرای راهداری در ارتقای ایمنی راهها نقش مهم دارد
وزیر راه و شهرسازی:

اجرای راهداری در ارتقای ایمنی راهها نقش مهم دارد

ساری - وزیر راه و شهرسازی، راهداری را شغلی سخت و توام با ایثار و فداکاری دانست و گفت: راهداران در ارتقای ایمنی راهها و حفظ جان مسافران نقش بسزایی دارند.

به گزارش بازار و به نقل از اداره کل راهداری مازندران، محمد نظری در جمع راهداران مازندران و تهران در راهدارخانه منظریه محور هراز اظهار داشت: دولت قدردان زحمات راهداران شریف و بزرگوار است و تمام تلاش و همت خود را برای تامین رضایتمندی این قشر زحمتکش به کار خواهد بست.

اسلامی راهداری را شغلی دشوار توام با عشق،ایثار و فداکاری ذکر کرد و افزود: راهداران همواره با عملکرد خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و راحتی سفرهای هموطنان در طول راه‌های کشور دارند و در این مسیر حتی از بذل جان شیرین خود نیز دریغ نداشته اند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر مردم از زحمات قشر راهدار تا حد زیادی آگاه شده اند و به این شغل به عنوان یک شغل پر زحمت و آبرومند بسیار احترام می‌گذارند.

استقرار ۳۳ اکیپ راهدرای در محورهای برفگیر مازندران

در این نشست مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از آمادگی راهداران این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی در سال جاری خبر داد و گفت : ۳۳ اکیپ راهداری با امکانات و تجیهزات موجود در سطح محورهای کوهستانی و برفگیر استان مستقر شدند.

عباسعلی نجفی  به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کوچکترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته ، صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

وی یادآور شد: برنامه ریزی های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

نجفی اظهار داشت : در طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت کرده که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راههای برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تجهیز راهدارخانه ها به وسایل و امکانات مورد نیاز، استفاده حداقلی از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه را ضروری دانست.

کد خبر: ۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha