۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
 ۱۴۱ سورتی پرواز هر هفته در فرودگاه‌های مازندران انجام می شود
مدیرکل فرودگاه های مازندران:

۱۴۱ سورتی پرواز هر هفته در فرودگاه‌های مازندران انجام می شود

ساری - مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه فرودگاه‌های استان مجهز و استاندارد هستند، گفت: ۱۴۱ سورتی پرواز در سه فرودگاه استان در هفته انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سعدالله وطن خواه ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فعالیت سه فرودگاه در استان گفت: در مجموع ۱۴۱ سورتی پرواز در هفته در فرودگاه‌های استان برقرار است که از این تعداد ۸۰ سورتی در فرودگاه ساری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه ساری از نظر تجهیزات جزو فرودگاه های استاندارد کشور به شمار می رود، گفت: قرار است ۴۰ هکتار به سطح اراضی فرودگاه افزوده شود.

ارتقای پروازها با تشکیل سازمان حفاظت هواپیمایی

امام جمعه ساری نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی آن را مسئله ای بسیار مهم دانست و گفت: تشکیل این سازمان سبب ارتقای امنیت پروازها برای مسافران و خدمه شده است.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی با عنوان اینکه دشمن همواره در تلاش است تا امنیت و آسایش ما را از بین ببرد، بر لزوم آشنایی با شیوه ها و دسیسه های دشمنان تاکید کرد و گفت: قوای مسلح تاکنون در حفظ امنیت کارآمدی و شایستگی های خود را نشان داده اند.

وی به تقدیر و تمجید ویژه رهبر معظم انقلاب از بصیرت مردم مازندران در وقایع اخیر گفت: مردم در این حادثه صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده بودند.

کد خبر: ۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha