۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
روند کاهشی قیمت موبایل در اصفهان ادامه دارد/ ضرورت دریافت آنی کد فعالسازی
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان تلفن همراه اصفهان:

روند کاهشی قیمت موبایل در اصفهان ادامه دارد/ ضرورت دریافت آنی کد فعالسازی

اصفهان- میرشمشیری، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان تلفن همراه اصفهان گفت: روند رو به کاهش قیمت موبایل همچنان ادامه خواهد داشت و لازم است شهروندان این مطلب را در خرید تلفن همراه مدنظر قرار دهند.

حسن میرشمشیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به کاهش قیمت دلار اظهار داشت: بر این اساس قیمت گوشی موبایل بین ۱۰ تا ۲۰ درصد و لوازم جانبی بین ۲۰ تا ۳۰ کاهش یافته و همچنان این روند رو به کاهش است.

وی در پاسخ به اینکه آیا قیمت تلفن همراه با اعلام تعرفه‌های جدید گمرگ افزایش قیمت خواهد داشت، تصریح کرد: تغییر نرخ در واردات کالا بر شرکت وارد کننده و در نهایت به خریدار متحمل می‌شود اما این موضوع در حیطه صنعت، معدن و تجارت است و آنچه که تاثیر مستقیم بر قیمت کالا می‌گذارد تغییر نرخ ارز است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن ثابت و همراه استان اصفهان بیان داشت: با توجه به اینکه گوشی تلفن همراه یک کالای وارداتی است و امکان دپوی انباری آن وجود ندارد به همین خاطر با تغییر قیمت دلار نرخ آن نیز متغیر و به روز است.

میرشمشیری با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده برای شهروندان اظهار کرد: شهروندان هر گوشی که خریداری می‌کنند همان لحظه کد فعالسازی را از فروشنده دریافت و بر روی خط تلفن خود فعال کنند زیرا یا این کار اصالت کالا مشخص می‌شود و عواقب ناشی از گم کردن کد و یا ایرادات دیگر ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به خرید و فروش‌های مجازی گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن در اصفهان تاکید کرد: با وجود اینکه مخالف خرید و فروش مجازی نیستیم اما با توجه به ماهیت کالا بهتر است که موبایل به صورت حضوری و با مشاهده کالا خریداری شود تا گرفتار قضایای مرجوعی نشوند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن ثابت و همراه استان اصفهان بیان داشت: شهروندان اصفهانی توجه داشته باشند که به هنگام خرید کالا، حتما آدرس محل خدمات معتبر پس از فروش باید مشخص باشد.

کد خبر: ۶۸٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha