۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
صادرات غیرنفتی کرمان افزایش یافت/ لزوم رفع مشکلات صادرکنندگان
رئیس اتاق کرمان:

صادرات غیرنفتی کرمان افزایش یافت/ لزوم رفع مشکلات صادرکنندگان

کرمان - رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان از رشد میزان صادرات غیرنفتی این استان طی ماه های اخیر خبر داد.

سید مهدی طبیب زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ممنوعیت واردات ۱۷ قلم کالا به عراق گفت: ۱۱ قلم از این کالاها در استان کرمان تولید می‌شود که می تواند بازار را نامتعادل کند و نیاز است پی گیری های لازم برای رفع این ممنوعیت از سوی مسئولان انجام شود.

وی با ذکر برخی از مشکلات صادرکنندگان و فعالان اقتصادی گفت: باید راهکارهای عملیاتی در این خصوص ارائه شود و با حرف و صحبت هیچ مشکلی برطرف نمی شود.

طبیب زاده از رشد صادرات غیرنفتی استان کرمان طی ماه های اخیر خبر داد و گفت: باید مشکلات موجود بر سر راه صادرکنندگان رفع شود تا شاهد رشد هر چه بیشتر در این زمینه باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان یکی از برنامه های اتاق کرمان برای سال آینده را توسعه صادرات ذکر کرد و گفت: علیرغم اینکه قوانین و صحبت ها نشانگر عزم در زمینه توسعه صادرات است اما در عمل این مساله مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های اقتصادی فراوان در استان کرمان ابراز کرد: باید از این ظرفیت ها برای پیشرفت و توسعه استان بهره برده شود.

طبیب زاده به ظرفیت های صنعتی، معدنی، گردشگری، کشاروزی و... این استان اشاره و تصریح کرد: در همه این زمینه کرمان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

کد خبر: ۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha