۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
ویروس کرونا و بازار فروش DVD| رونق رسانه‌های غیر دیجیتال
نشنال اینترست بررسی کرد:

ویروس کرونا و بازار فروش DVD| رونق رسانه‌های غیر دیجیتال

بحران های جهانی همیشه رسانه های فیزیکی را تحت تاثیر قرار می دهد.

بازار؛ گروه بین الملل: همه می دانند که بیماری همه گیر ناشی از ویروس کرونا و محدودیت های اجتماعی کرونا منجر به استفاده بسیار زیاد از رسانه های فیزیکی از جمله تلویزیون شده است. اما آیا بیماری همه گیر کووید ۱۹ برای بازار تلویزیون خوب بوده است؟

باید گفت دی وی دی ها و سایر رسانه های فیزیکی دیگر راهی اصلی برای سرگرمی های خانگی در آمریکا نیستند. اما این رسانه ها تا حدی قابل دوام هستند، زیرا بسیاری از علاقمندان به فیلم هنوز ترجیح می دهند دیسک های فیزیکی را جمع آوری کرده و نسخه های جدید فیلم های محبوب را خریداری کنند.

برخی از مشتریان نیز ترجیح می دهند به شکل های قدیمی سرگرمی در خانه پایبند باشند و در حالی که تجارت دی وی دی پست الکترونیکی Netflix به وضوح در حال کاهش است، Redbox همچنان یک تجارت مناسب است.

در ماه مه مدیا نیوز گزارش داد که در یک دوره سه هفته ای در اوایل بیماری همه گیر کووید ۱۹، فروش دی وی دی افزایش یافته و در طی سه هفته درآمد به ترتیب ۱۳، ۱۵ و ۱۵.۲ درصد افزایش داشته است. دیسک های Blu-ray همچنین درآمد فزاینده ای داشته اند.

با این حال، طبق گزارش Flat Panels HD، فروش فیلم های دیجیتال برای اولین بار از فروش DVD / Blu-ray پیشی گرفت. «زئو میلز»، تحلیلگر گلوبال دیتا در این ارتباط گفت: در بازار ویدئو به طور قابل ملاحظه ای اخلال ایجاد شده است. شرکت هایی مانند Netflix و Amazon Prime Video مصرف کنندگان را ترغیب می کنند به ضرر فروش فیزیکی DVD و Blu-ray سرمایه گذاری کنند.

 در گزارش در ماه آوریل مدیا نیوز آمده است که فروش تلویزیون پیشرفته افزایش یافته و کووید ۱۹ باعث می شود بازار تلویزیون پیشرفته با رشد قابل ملاحظه ای مواجه شود. زیرا در پی قرنطینه و کار در خانه افراد بیشتری وقت خود را در خانه می گذرانند و با توجه به توانایی خود این وسیله سرگرمی خانگی را تهیه می کنند.

کد خبر: ۶۸٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha