۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
تعلیق فعالیت‌های نیازمند مصرف برق زیاد در واحدهای صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تعلیق فعالیت‌های نیازمند مصرف برق زیاد در واحدهای صنعتی

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در مورد قطعی برق در کشور لازم است هر گونه فعالیت غیرضروری در واحدهای تولیدی که نیازمند مصرف برق زیاد است تا زمان پایداری مجدد شرایط تعلیق شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی اظهار کرد: مدیریت شرایط پیش آمده به جهت قطعی برق طی روزهای اخیر جز با مشارکت جمعی و یاری یکدیگر میسر نخواهد بود و اولویت اول پیشگیری از بروز خاموشی‌ها یا کاهش تعداد آنهاست که در این خصوص لازم اقدامات درست صورت گیرد.

وی افزود: باید تدابیر مقتضی جهت مواجهه با قطعی احتمالی برق در خصوص حجم مواد اولیه، مواد موجود در صف فرآیند تولید و محصولات نهایی اتخاذ گردد، حداکثر صرفه‌جویی در مصارف برق تمام بخش های تولیدی، اداری، رفاهی و ... اعمال شود.

نیرومند اسکویی خاطرنشان کرد: در صورت الزام بر اعمال خاموشی و قطع برق نیز هماهنگی لازم با شرکت‌های توزیع برق به عمل آمده است تا قبل از اعمال خاموشی، مراتب به نحو مقتضی به واحدهای صنعتی اطلاع رسانی گردد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: قطعا با سعه‌صدر و یاری صنعتگران عزیز از شرایط پیش آمده عبور نموده و مجددا به حالت پایدار در تأمین و توزیع برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهیم رسید.

کد خبر: ۶۸٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha