۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
 بنیاد احسان و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بنیاد احسان و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

زاهدان - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان از امضا تفاهم نامه همکاری بین بنیاد احسان و اداره ‌کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، علیرضا راشکی در مراسم شورای اداری که در شهرستان دلگان برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گروه جهادی رویش مهر و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در راستای ارتقا سطح علمی و دانش معلمین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش سطح علمی معلمان و کادر مدرسه از طریق برگزاری کارگاه‌ها با حضور اساتید برجسته کشوری منعقد شده است.

وی در رابطه با شرح کار این تفاهم نامه گفت: گروه‌های جهادی که در حوزه آموزش فعالیت می‌کنند توسط تعدادی از اساتید برجسته ملی که در درس یا رشته ای تخصص  دارند برای معلمین و کادر اداره کننده مدرسه کارگاه برگزار می‌کنند تا از این طریق سطح علمی و اطلاعات این افراد به روز شود.

وی عنوان کرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  در جهت حمایت هزینههای این طرح را تقبل و مکان حضور و هماهنگی های درون استانی را آموزش و پرورش و کار شناسایی، هماهنگی و هدایت اساتید و بخش دیگری از هزینه‌های طرح را گروه جهادی رویش مهر متقبل شده است.

راشکی تصریح کرد: سرمایه گزاری در این باره از اولویت‌های این ستاد بوده و امیدواریم با فعالیت در راستای اهداف این تفاهم نامه  سطح علمی و دانش کادر مدیریتی و معلمین استان افزایش یابد.

کد خبر: ۶۸٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha