۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
هجوم کاربران «سیگنال» را با مشکلات فنی روبه رو کرد!

هجوم کاربران «سیگنال» را با مشکلات فنی روبه رو کرد!

در حالی که واتساپ تصمیم گرفت اجرایی کردن قوانین جدید و اششتراک گذاری داده با فیسبوک را ۳ ماه به تعویق بیاندازد؛ هجوم کاربران به سمت سیگنال همچنان ادامه دارد تا جایی که سیگنال با مشکلات فنی در روزهای گذشته روبه رو شد.

مژده باقری؛ بازار: در پی هجوم کاربران جدید به سمت پیام رسان «سیگنال» در پی قوانین جدیدی که واتساپ وضع کرده؛ پیام رسان سیگنال، با مشکلات فنی روبرو شد.

 بنیاد سیگنال در توییتی نوشت: «ما سرورهای جدیدی را اضافه کرده ایم و ظرفیت اضافی با رکورد بالایی در طی هفته گذشته بی وقفه اضافه شده است اما روز جمعه از خوش بینانه ترین پیش بینی ما فراتر رفت. میلیونها میلیون کاربر جدید پیام ارسال می کنند که حریم خصوصی آن مهم است. از شکیبایی شما سپاسگزاریم. » سیگنال اواخر روز شنبه اعلام کرد سرویسش احیا شده و خطای فنی پیش آمده روی امنیت مکالمات در این اپلیکیشن تاثیری نداشته است.

آمار شرکت تحلیل اپلیکیشن "سنسور تاور" نشان می دهد سرویس پیام رسان رمزگذاری شده سیگنال در پی اعلام تصمیم واتساپ با رشد عظیمی در شمار کاربرانش روبرو شده است. از ششم تا دهم ژانویه این برنامه از فروشگاههای برنامه اپل و گوگل در سراسر جهان ۷.۵ میلیون بار دانلود شده است که رشد ۴۲۰۰ درصدی نسبت به هفته پیش را نشان می دهد. سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.

شایان ذکر است با انتقاداتی که پس از تصمیم جدید واتساپ روانه این اپلیکیشن شد واتساپ تصمیم گرفته اجرایی کردن این قوانین را ۳ ماه به تاخیر بیاندازد.

واتساپ طی یک بیانیه عنوان کرده است:
«متوجه شده‌ایم که بروزرسانی اخیر ما برای بسیاری از مردم گیج‌کننده بوده. اطلاعات اشتباه زیادی باعث نگرانی کاربران شده و ما می‌خواهیم برای درک اصول و حقایق به همه کمک کنیم.»

«این بروزرسانی شامل گزینه‌های جدیدی برای ارسال پیام به یک کسب و کار در واتس‌اپ می‌شود و همچنین نحوه جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را شفاف‌تر می‌کند. اگرچه امروزه همه کاربران برای خرید اقلام موردنیازشان به سراغ یک کسب و کار در واتس‌اپ نمی‌روند، اما به باور ما تعداد این کاربران در آینده افزایش پیدا می‌کند و اطلاع آن‌ها از چنین سرویس‌هایی با اهمیت است. این آپدیت توانایی ما برای اشتراک‌گذاری داده‌ها با فیسبوک را گسترش نمی‌دهد.»

کد خبر: ۶۸٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ساناز IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      0 0
      چرت ترین برنامه که ت عمرم دیدم مزخرف