۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
 ۳۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در مازندران تشکیل شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۳۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در مازندران تشکیل شد

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل سه هزار و ۶۲۰ پرونده تخلف صنفی در اجرای طرح تشدید بازرسی در استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسینقلی قوانلو اظهار داشت: از زمان اجرای طرح تشدید روزانه بازرسی تا پایان آذرماه تعداد سه هزار و ۶۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه تا تاریخ ۳۰ آذرماه و در بازه زمانی ۳۶ روزه بازرسان این سازمان از ۳۷ هزار و ۱۳۲ واحد تولیدی، عمده فروشی و خرده فروشی بازرسی داشته اند، افزود : در مجموع این بازرسی ها تعداد سه هزار و ۶۲۰ واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بااشاره به اینکه تمام پرونده ها برای صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است، تصریح کرد: ارزش پرونده های تشکیل شده بیش از ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

قوانلو در ادامه اضافه کرد: در مقایسه بازه اجرای طرح تشدید نظارت بربازار شاهدافزایش ۱۳۸درصدی تعداد بازرسی ها، ۱۹۱درصدی تشکیل پرونده تخلف و ۷۸ درصدی ارزش ریالی تخلفات کشف شده بوده ایم.

وی در پایان یادآورشد: در طی این مدت شاهد رشد۳۱۶ درصد گزارشات مردمی بوده ایم که در همین فرصت از تمام شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، تقلب، احتکار، عدم صدور فاکتور موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر: ۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha