۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
۱۲۰ هکتار جنگل کاری در منطقه «گلپرآباد» ملایر انجام شد
رئیس منابع طبیعی ملایر:

۱۲۰ هکتار جنگل کاری در منطقه «گلپرآباد» ملایر انجام شد

همدان - رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر گفت: طی سال جاری ۱۲۰ هکتار جنگل کاری در منطقه «گلپرآباد» ملایر انجام شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان؛ جواد زنگنه با اشاره به وجود ۱۷۰ هکتار اراضی منابع طبیعی در شهرستان ملایر اظهار کرد: از این میزان ۱۳۸ هزار هکتار آن مرتع است که دارای درجه‌بندی یک تا سه  هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۲۰ هکتار جنگلکاری در منطقه «گلپرآباد» انجام شده است افزود: میزان کپه‌کاری نیز ۵۰ هکتار و میزان بذرپاشی ۳۶۰ هکتار بوده است.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر با اشاره به توزیع علوفه رایگان در هفت روستا از ایجاد تعاونی فراگیر در شهرستان ملایر خبر داد و عنوان کرد: این تعاونی در استان همدان وجود دارد ضمن اینکه محدودیتی برای ایجاد این تعاونی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ایجاد این تعاونی علاوه بر اشتغالزایی در حوزه منابع طبیعی می‌تواند باعث نشر فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی شود، گفت: عرصه‌ها در دست خود مردم است و وقتی مردم پروژه‌ها را اجرا و نگهداری می‌کنند علاوه بر سودی که عایدشان می‌شود بیشتر قدر منابع طبیعی را خواهد دانست.

کد خبر: ۶۸٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha