۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
«اسنپ دیل»؛ بزرگترین پلتفرم سرزمین شگفت انگیز با ۳۰۰ هزار فروشنده
بازار گزارش داد؛

«اسنپ دیل»؛ بزرگترین پلتفرم سرزمین شگفت انگیز با ۳۰۰ هزار فروشنده

چشم انداز «اسنپ دیل»، به عنوان بزرگترین سایت خرید آنلاین در کشور هند، ایجاد قابل اعتمادترین و بدون اصطکاک ترین اکوسیستم تجارت الکترونیک این کشور است که تجارب مدیریت بهتر زندگی را برای خریداران و فروشندگان فراهم می آورد.

بازار؛ گروه بین الملل: در عصر حاضر، اینترنت الگوی خرید بسیاری از افراد را به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا تغییر داده به طوری که مردم به جای مراجعه به فروشگاهها و صرف زمان زیاد در مسیر، برای یافتن کالای مورد نظرشان در هر حوزه ای از پوشاک و مواد غذایی گرفته تا محصولات الکترونیکی، از فروشگاه های آنلاین جهت اطلاع از قیمت ها و جدیدترین برندها برای خرید استفاده می کنند.

در همین راستا، هند از جمله کشورهایی است که بسیاری از شهروندان و همچنین مردم کشورهای دیگر از جمله ایرانیها برای خرید کالا بیشتر به صورت اینترنتی عمل می کنند.  

در میان برنامه های خرید و سفارش آنلاین در این کشور، «اسنپ دیل»، یکی از اپلیکیشن های کاربردی در جهت مدیریت بهتر زندگی شهروندان هندی به شمار می رود که همانند سایت مشهور آمازون، انواع و اقسام محصولات مختلف در آن یافت می شود.

«اسنپ دیل» که دفتر اصلی آن در دهلی مستقر است، در فوریه ۲۰۱۰، توسط «کونال بهل»، یک کارآفرین، سرمایه گذار، بنیانگذار و مدیرعامل هندی این پلتفرم تجارت الکترونیک به همراه «روهیت بنسال» راه اندازی شد.

پس از آن، Snapdeal.com، به عنوان بزرگترین بازار خرید آنلاین هند، با گسترده ترین مجموعه شامل ۳۵ میلیون محصول در ۸۰۰ دسته به علاوه دسته های متنوع از ۱۲۵ هزار برند منطقه ای، ملی و بین المللی و خرده فروشی، آغاز به کار کرد.

Snapdeal در چهارم فوریه ۲۰۱۰ به عنوان یک پلتفرم معاملات روزانه تاسیس شد، اما در سپتامبر ۲۰۱۱ گسترش یافت و به یک بازار آنلاین تبدیل گردید. همچنین، در مارس ۲۰۱۵، این اپلیکیشن، از بازیگری به نام عامر خان برای تبلیغ وب سایت خود استفاده کرد.

در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۹، این برنامه به عنوان بخشی از تلاش های خود در جهت حمایت از مالکیت معنوی بازارهای آنلاین به انجمن بین المللی علائم تجاری (INTA) پیوست. 

انجمن بین المللی علائم تجاری (INTA) یک انجمن جهانی غیرانتفاعی حمایت از صاحبان برند و متخصصان است که به حمایت از علائم تجاری و مالکیت معنوی مرتبط برای تقویت اعتماد مشتری، رشد اقتصادی و نوآوری اختصاص دارد.

با نگاهی به بودجه های دریافتی Snapdeal، در میابیم که در چندین مرتبه، از سوی سرمایه گذاران برتر جهانی و غولهای تجارت الکترونیک، بودجه های مختلفی را دریافت کرده است. این اپلیکیشن، اولین بودجه خود را به ارزش ۱۲ میلیون دلار از «نکسوس ونچر پارتنرز» و شرکت سرمایه گذاری هندی_امریکایی « ایندو یو اس ونچر پارتنرز» در ژانویه ۲۰۱۱ دریافت کرد.

«نکسوس» یکی از اولین صندوق های سرمایه گذاری هند و ایالات متحده بود که توسط کارآفرینان موفق در فناوری راه اندازی شد. این شرکت، پیشگام سرمایه گذاری در محصولات فناوری جهانی و مشاغل تحت هدایت فناوری برای هند بوده است.

پس از آن، یک دور دیگر در ژوئیه ۲۰۱۱، بودجه اسنپ دیل به ارزش ۴۵ میلیون دلار از سوی «بسمر ونچر پارتنرز» و سرمایه گذاران موجود دنبال شد. دور سوم بودجه معادل ۵۰ میلیون دلار آمریکا بود و از طریق «ای بی» eBay، یک شرکت تجارت الکترونیک چند ملیتی آمریکایی و سایر سرمایه گذاران قبلی انجام شد.  

سه سال بعد، در فوریه ۲۰۱۴ ، Snapdeal بودجه ۱۳۳ میلیون دلاری آمریکا را جمع آوری کرد. تامین این دور بودجه، با مشارکت سرمایه گذاران نهادی فعلی آن زمان از جمله «ای بی»، «نکسوس ونچر پارتنرز» و «بسمر ونچر پارتنرز» صورت گرفت.

در ماه مه همان سال، بودجه ای به ارزش ۱۰۵ میلیون دلار آمریکا جمع آوری شد. این پشتیبانی توسط سرمایه گذاران بلک راک، بسمر ونچر پارتنرز و تماسک و دیگر شرکتها انجام شد. سافت بنک در اکتبر ۲۰۱۴، ۶۴۷ میلیون دلار آمریکا سرمایه گذاری کرد و بزرگترین سرمایه  گذاری را در اسنپ دیل انجام داد.

سافت بنک در اکتبر ۲۰۱۴، ۶۴۷ میلیون دلار آمریکا سرمایه گذاری کرد و بزرگترین سرمایه  گذاری را در اسنپ دیل انجام داد

 در ماه اوت ۲۰۱۵ ، گروه علی بابا، کمپانی فاکسکان و سافت بنک نیز معادل ۵۰۰ میلیون دلار به عنوان سرمایه تازه در این پلت فرم تجارت الکترونیک، سرمایه گذاری کردند.

در فوریه ۲۰۱۶، نیز یکی از بزرگترین صندوق های بازنشستگی جهان، برنامه بازنشستگی معلمان انتاریوی کانادا و نهاد سرمایه گذاری مستقر در سنگاپور و شرکت سرمایه گذاری چینی Brother Fortune Apparel، سرمایه گذاری به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار را در شرکت متعلق به Jasper Infotech را رهبری کردند. 

Jasper Infotech Pvt. Ltd، به عنوان یک شرکت هلدینگ فعالیت می کند. این شرکت از طریق شرکت های تابعه خود، خدمات بازاریابی و تجارت الکترونیکی مانند ارائه کوپن تخفیف در رستوران ها، فیلم ها، خریدها، بسته های بهداشتی، محصولات سبک زندگی، مسافرت و سرگرمی را ارائه می دهد.

در ماه مه ۲۰۱۷، همچنین، اسنپ دیل، بودجه ای به ارزش ۱۱۳ کرور پوند از«نکسوس ونچر پارتنرز» دریافت کرد.

این برنامه سریع کاربر پسند، اکنون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین هندوستان در نظر گرفته می شود که در رتبه‌بندی‌های جهانی نیز به عنوان یکی از ۲۰۰ وب‌سایت پربیننده و پرطرفدار دنیا قلمداد می شود و خریداران را قادر می سازد با  محصولات را خریداری کنند.

بر اساس گزارش تایمز آف ایندیا، «اسنپ دیل»، با میلیون ها کاربر و بیش از ۳۰۰ هزار فروشنده، بزرگترین سایت خرید آنلاین کاربران اینترنتی در سراسر کشور است که محصولات به بیش از شش هزار شهر در هند تحویل داده می شوند.

«اسنپ دیل»، با میلیون ها کاربر و بیش از ۳۰۰ هزار فروشنده، بزرگترین سایت خرید آنلاین کاربران اینترنتی در سراسر کشور است که محصولات به بیش از شش هزار شهر در هند تحویل داده می شوند

 این اپلیکیشن، دارای محصولات بسیار زیاد و متنوع در دسته های مختلف از جمله موبایل و تبلت، کامپیوتر، وسایل اداری و بازی، الکترونیک، لباس زنانه، لباس مردانه، لباس و اسباب‌بازی بچه‌گانه، وسایل خانه و آشپزخانه، نیازهای روزمره، وسایل ورزشی و بدن‌سازی، کتاب و موسیقی، وسایل مربوط به خودرو و موتور و آژانس املاک می باشد.

همچنین، گزینه مورد علاقه صدها هزار خریدار آنلاین است که با تحویل سریع حتی به دورترین گوشه و کنار کشور و با ارائه تخفیف ها و پیشنهادات خود، در معاملات روزانه کمک کرده و با دسترس قرار دادن محصولات با قیمت های کاهنده برای مشتریان، نقش ارزشمندی را ایفا می کند.

بر اساس گزارش timesofindia، این برنامه رویاهای کارآفرینی را برآورده می کند و فروش امروز در Snapdeal به لطف سیاست های قابل درک،  انعطاف پذیر و مشاوران شرکتهای کوچکتر جهت کمک به فروشندگان در هر مرحله است که هر کس از یک تولید کننده تا عمده فروش و خرده فروش می تواند کالاها و محصولات خود را برای کل کشور فروش برساند و خریداران از طریق Snapdeal App به خرید اینترنتی خود بپردازند.

برای شروع این برنامه، تنها کاربران همانند بازیهای کودکانه به یک تلفن همراه یا لپ تاپ یا تبلت با اتصال اینترنت نیاز دارند که برای هر دو کاربر Android و Apple قابل دسترسی است. این اپ، به ترتیب از فروشگاه Google Play و Apple App Store قابل بارگذاری می باشد.

علاوه بر آن، کاربران می توانند اعلان های به موقع را در تلفن یا تبلت خود دریافت کنند تا معاملات و پیشنهادات شگفت انگیز را از دست ندهند.

یکی از نکات مهم و جالب توجه در رابطه با این اپلیکیشن، این مسئله است که اگر افراد به دنبال محصول یا کالایی هستند که در فروشگاههای آنلاین دیگر ناموجود شده، دیگر لازم نیست که مدتها منتظر شارژ مجدد آن باشند، بلکه در اسنپ دیل می توانند به آن برند یا محصول خاص با قیمتهای مناسب و مقرون به صرفه تر دست یابند.

همچنین، اسنپ‌ دیل، گاهی تخفیف‌های بسیار خوبی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد که بسیاری از محصولات به طور جداگانه دارای تخفیف هستند.

علاوه بر آن، این فروشگاه آنلاین، گزینه‌های مختلفی برای کاهش هزینه سفارش خریداران و مشتریان خود در نظر می‌گیرد به طوری که وقتی فردی وارد صفحه هر محصول می‌شود، این وب‌سایت به آن فرد پیشنهاد می‌دهد که اگر محصول مورد نظر را با محصول مشخص دیگری خریداری کند، تخفیف بسیار خوبی شامل حال او می گردد.

کد خبر: ۶۷٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha