۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری ۴.۲ درصد کاهش یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری ۴.۲ درصد کاهش یافت

شهرکرد- شهریارپور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش اشتغال در بخش روستایی و عشایری این استان، گفت: نرخ بیکاری ۴.۲ درصد کاهش یافت.

علی شهریار پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت، اظهار داشت: نرخ بیکاری در پاییز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۲ کاهش یافته است.

وی گفت: نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در پاییز سال گذشته ۱۶.۱ درصد بوده است که هم اکنون به ۱۱.۹ درصد در پاییز امسال رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پرداخت تسهیلات اشغال روستایی و عشایری و افزایش اشتغال در این بخش یکی از مهمترین دلایل کاهش نرخ بیکاری در این استان بوده است.

وی تاکید کرد: طی بررسی های انجام شده، چهارمحال و بختیاری بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در بین دیگر استان‌ها به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جذب سرمایه گذاران و افزایش سرمایه گذاری در این استان از مهمترین راهکارهای پیش رو در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری به شمار می رود.

کد خبر: ۶۷٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha