۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
پرداخت تسهیلات طرح حمپاد؛ فردا
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد

پرداخت تسهیلات طرح حمپاد؛ فردا

خدامی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات طرح حمپاد برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط در روز شنبه (۲۷ دی) خبر داد.

به گزارش بازار، علی خدامی گفت: با مشخص شدن مشمولان مرحله نخست طرح حمپاد یا طرح حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق، تسهیلات ۳ و ۵ میلیون تومانی برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط روز شنبه ۲۷ دی ۹۹ به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد خواهد بود، ادامه داد: طبق اعلام قبلی در این طرح برای پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد ۳ میلیون تومان و برای پایان نامه‌های مقطع دکترای فرزندان بازنشستگان، مبلغ پنج میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

خدامی افزود: در این مرحله تعداد دو هزار و ۵۴۰ نفر در مقطع دکترا و دو هزار و ۸۶۹ نفر در مقطع کارشناسی ارشد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح حمپاد شده‌اند.

صندوق بازنشستگی کشوری طرح حمپاد را برای حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق در نظر گرفته تا بخشی از دغدغه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری به این ترتیب برطرف شود.

کد خبر: ۶۷٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha