۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
پیمانکاران ۲۰۰۰ پروژه عمرانی زنجان از دولت طلبکار هستند
رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

پیمانکاران ۲۰۰۰ پروژه عمرانی زنجان از دولت طلبکار هستند

زنجان - رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت کلینیک‌های صنعتی استان تاکید کرد و گفت: پیمانکاران استان در قالب دو هزار پروژه عمرانی طلبکار هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، شهرام طهماسبی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی زنجان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، گفت: تا به امروز عارضه‌یابی دقیقی از مشکلات انجام نشده و  یکی از رویکردهایی که امروز باید دنبال می‌شود، استفاده از ظرفیت کلینیک‌های صنعتی در استان است.

وی با بیان اینکه اعمال و یا تقسیط بدهی قبلی واحدهای تولیدی و صنعتی، اعطای تسهیلات جدید به واحدها، بخشودگی مالیاتی و تامین‌اجتماعی از جمله مشکلاتی است که عارضه‌یابی دقیقی در مورد آن‌ها انجام نشده است، اظهار کرد: تا به امروز ۵۷ جلسه اقتصاد مقاومتی و ۴۳ جلسه شورای برنامه‌ریزی استان برگزار شده است.

رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: خوشبختانه تصمیماتی که در این جلسات اتخاذ شده، در طراز سازمان‌های برتر کشور بوده است.

طهماسبی ابراز کرد: نظام آماری استان بر اساس سیستم فرابر بهبود یافته و روش بودجه‌ریزی افزایشی در استان به بودجه‌ریزی عملکردی تغییر یافته و سند آمایش سرزمینی استان به همراه اسناد اس‌دی‌آی نیز تدوین شده است.

وی  از بدهی قابل توجه استان به پیمانکاران در قالب ۲۰۰۰ پروژه عمرانی خبر داد و گفت: امروز این بدهی‌ها به همراه پروژه‌های نیمه‌کاره به نصف کاهش یافته است. 

کد خبر: ۶٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha