۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
اسناد خزانه اسلامی در زنجان تعیین تکلیف می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

اسناد خزانه اسلامی در زنجان تعیین تکلیف می‌شود

زنجان - رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان گفت: یکی از تکالیف مهم مدیران استان تعیین تکلیف اسناد خزانه اسلامی دستگاه‌ها پیش از پایان امسال است.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین میرزایی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی زنجان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، گفت: تعامل، یکی از اولویت‌های این سازمان خواهد بود و دراین  زمینه برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت. 

وی با بیان اینکه یک مدیر مدبر در شرایط کنونی باید بتواند با برنامه عمل کرده و شاخص‌ها و خواسته‌های مردم را دنبال و پیگیری کند، اظهار کرد: این سازمان تلاش می‌کند به وظایف خود در راستای تامین اعتبار به خوبی عمل کند.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان گفت: یکی از تکالیف مهم مدیران استان تعیین تکلیف اسناد خزانه اسلامی دستگاه‌ها پیش از پایان امسال است.

میرزایی ابراز کرد: تبدیل وضعیت کارمندان غیررسمی در دستگاه‌ها و نیز کسب مجوز جدید نیز جزو اولویت‌هادر این سازمان است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر شاهد محدودیت‌هایی در بخش‌های مختلف بوده‌ایم و کمبود بودجه به معنای نبود پول در کشور نبوده و تلاش می کنیم تا این مشکلات رفع شود.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید منابع مالی خود را مدیریت کرده و توجه خاصی به این موضوع داشته باشند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید چابک شود.

کد خبر: ۶٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha