۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
مجلس با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی جلوی رانت بزرگ اقتصادی را گرفت
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مجلس با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی جلوی رانت بزرگ اقتصادی را گرفت

بناب- عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی را در کشور حذف کرد و جلوی رانت بزرگ اقتصادی را گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز در جمع مدیران و مسئولان شهرستان بناب با بیان اینکه مردم نه تنها آثار مثبت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را بر سر سفره های خود احساس نکردند بلکه شاهد آثار تورمی آن نیز بودند، از این رو مجلس تصمیم گرفت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ توانی را در کشور حذف کند.

وی تأکید کرد: امیدواریم مجلس با قطع و حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دوباره وارد مسیر انحرافی نشود که اگر این اتفاق بیفتد، مسیری را که قرار است باز شود دوباره کشور را با چالش بزرگ تری مواجه خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نبایستی در حوزه درمان کشور مشکلی داشته باشیم و اگر درآمدی که از ناحیه حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی نصیب دولت خواهد شد در مسیر و حوزه درمان بکارگیری شود، تحول عظیمی در کشور در حوزه درمان ایجاد می کند و بایستی درمان در کشور رایگان باشد.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: اگر مبلغ حاصل از حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی صرف زیرساخت های کشور شود، برای مثال احداث ورزشگاه در بناب ۱۵ سال طول نمی کشد.

وی بیان کرد: با حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی رانت عظیمی از اقتصاد کشور حذف شد.

کد خبر: ۶۷٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha