۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
برنامه‌ریزی‌ها با توجه به سند آمایش استان‌ها تدوین و اجرا شود
معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه:

برنامه‌ریزی‌ها با توجه به سند آمایش استان‌ها تدوین و اجرا شود

زنجان - معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اینکه بتوانیم توسعه را در نزدیک‌ترین زمان ممکن تحقق بخشیم، این برنامه‌ریزی‌ها باید با توجه به سند آمایش استان ها تدوین و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار بازار، زهرا اربابی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی زنجان با بیان اینکه امروز باید بتوانیم با روش علمی، نظام مدیریت کشور را تقویت کنیم، اظهار کرد: فراموش نکنیم که اگر این تعاملات و هم‌سویی دستگاه‌های وجود نداشته باشد، بی‌شک همه کارها با نقص همراه می شود. 

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه همچنین با تاکید بر اینکه انتظار داریم مدیریت جدید این سازمان در استان بتواند به سمت بهتر شدن حرکت کند، ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم توسعه را در نزدیک‌ترین زمان ممکن تحقق ببخشیم، این برنامه‌ریزی‌ها باید با توجه به سند آمایش استان تدوین و اجرا شود.

وی با بیان اینکه تحریم یکی از مقوله‌هایی است که همواره برنامه‌ریزی‌ها را با تنگنا و مشکل مواجه می‌کند، افزود: می‌توان برای عبور از این شرایط برنامه‌ریزی‌ها را منطبق بر ظرفیت‌ها اتخاذ کرد.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه، تصریح کرد: اگر بخواهیم از شرایط سختی که پیش رو داریم، به سلامت عبور کنیم، باید مدیریت علمی و با بصیرت را اولویت خود برای خروج از این شرایط قرار دهیم. 

اربابی با بیان اینکه خوشبختانه نوع مدیریتی که تا به امروز در کشور اعمال شده، باعث شده است تا بتوانیم در شرایط سخت از جمله جنگ و تحریم، به سلامت عبور کرده و امروز در شرایط بهتری قرار گیریم، افزود: امروز باید استفاده از ظرفیتی که در نخبگان جامعه وجود دارد را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در مدیریت قبلی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، اقدامات خوب و قابل تقدیری انجام شده است، افزود توسعه امری جمعی بوده و هیچ‌گاه نمی‌توان با تکیه بر توانمندی‌های یک سازمان به توسعه‌ای که مدنظر است، دست یافت.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه همکاری همه‌جانبه بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد رسیدن به این توسعه دور از ذهن نیست، ابراز کرد: اگر بخواهیم برنامه‌های ما به مرحله عملیاتی و رسیده و خروجی قابل قبولی داشته باشد، باید بتوانیم برنامه‌ریزی‌ها را منطبق با ظرفیت‌ها، تهدیدها و نیز فرصت‌هایی را مد نظر قرار دهیم.

کد خبر: ۶٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha