۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
واحدهای تولیدی مشاوران مالیاتی انتخاب کنند
وزیر اقتصاد در آمل:

واحدهای تولیدی مشاوران مالیاتی انتخاب کنند

آمل- وزیر اقتصاد و دارایی خواستار تعیین مشاوران مالیاتی امین برای حل مشکلات این بخش در واحدهای تولیدی و صنعتی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فرهاد دژپسند بعدازظهر پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل با بیان اینکه مسائل مالیاتی از جمله مشکلات واحدهای تولیدی است، خواستار تعیین و انتخاب مشاوران مالیاتی امین از سوی واحدهای تولیدی شد تا مشکلاتی که با آن روبرو هستند، کمتر شود.

وی همچنین به ابلاغ دستورالعمل های جدید مالیاتی اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل ها کمتر به مودیان مالیاتی فشار وارد می کند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی درپاسخ به درخواست تولیدکنندگان مازندرانی مبنی بر دریافت سود خارج از عرف توسط بانک های خصوصی اظهار داشت: این مسئله توسط بانک مرکزی بررسی و برخورد خواهد شد زیرا هیچ یک از بانک حق دریافت سود بالاتر از ضوابط بانک مرکزی را ندارند.

دژپسند از تولیدکنندگان مازندران خواست تا مصادیق دریافت سود بالاتر از عرف بانک مرکزی توسط بانک خصوصی را مکتوب به اداره کل اقتصاد و دارایی استان اعلام و گزارش کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی همچنین با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های مازندران، محرومیت این استان از صنایع بزرگ و مادر را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: این استان همچنان از توسعه صنایع بزرگ محروم مانده است.

وی گفت: محرومیت از صنایع مادر سبب شده تا پرداخت تسهیلات چند میلیارد تومانی به تولیدکنندگان استان مازندران با موانعی روبرو باشد که این رویه اصلاح خواهد شد.

کد خبر: ۶۷٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha