۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
شرکت فناور در تبریز موفق به صادرات مخازن حمل و نقل مایعات فوق سرد شد

شرکت فناور در تبریز موفق به صادرات مخازن حمل و نقل مایعات فوق سرد شد

تبریز- برای نخستین بار در کشور، مخازن حمل و نقل کرایژونیک ( مایعات فوق سرد ) توسط یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تولید و به کشور عراق صادر شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، مخازن کرایژونیک برای حمل و نقل گازهای صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، پیش از این نمونه خارجی این مخازن استراتژیک به قیمت ۷۰ هزار یورو به کشور وارد می شد که هم اکنون این شرکت ضمن تامین نیاز داخل، این مخازن را به قیمت ۳۵ هزار یورو صادر می کند.

مخازن ذخیره سازی گازهای مایع مانند اکسیژن مایع، نیتروژن مایع، آرگون مایع و گازهای طبیعی با فشار کاری بین ۲ تا ۳۷ بار، بدون نیاز به برق و پمپ، متناسب با مکان نصب و بر اساس استاندارهای ADR۲۰۱۳،EN ۱۳۵۲۰،ASME.EN ۱۳۴۵۸،  SEC VIII DIV۱ توسط این شرکت تولید می شود.

عایق کاری چندلایه، طراحی ارگونومیک عالی، لوله های ضد زنگ ، انعطاف پذیری تولید در ظرفیت های مختلف و انجام آزمایش های غیر مخرب رادیوگرافی، آزمایشات ذرات مغناطیسی مطابق با استانداردهای مورد تایید جهانی از جمله ویژگی های بارز مخازن حمل و نقل کرایژونیک تولیدی در تبریز است.

کد خبر: ۶۷٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha