۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
اشتغال و تامین آب شرب مهمترین مطالبه مردم گرمی است
نماینده مردم گرمی در مجلس:

اشتغال و تامین آب شرب مهمترین مطالبه مردم گرمی است

اردبیل - نماینده مردم گرمی مغان و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان گرمی به دنبال شغل و آب شرب مناسب هستند که در این زمینه باید هر چه سریع‌تر اقدامات خوبی انجام یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، ولی اسماعیلی صبح پنجشنبه در دیدار با مردم شهرستان گرمی در محل دفتر نمایندگی، اظهار داشت: مشکلات آب شرب و اشتغال یکی از مهم‌ترین معضلاتی است که از مدت‌ها پیش مردم این شهرستان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که در راستای حل این مشکل انتظار می‌رود تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

وی با اشاره به این که در حال حاضر ۲۰۰ روستا با کمبود آب شرب روبه‌رو هستند، بیان کرد: برای حل این مشکل تاکنون در استان اقداماتی انجام یافته که درصدد هستیم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرایط ۱۵۰ روستای استان را در آینده‌ای نزدیک بهبود دهیم.

نماینده مردم گرمی مغان و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که کمبود آب آشامیدنی یک معضل اساسی است به همین منظور انتظار داریم مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر برای بهبود وضعیت آب شرب منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: برای توسعه اشتغال در منطقه نیز اقدامات لازم و اساسی انجام یافته و به همین منظور راه‌اندازی کارخانه‌هایی با همکاری شستا در دستور کار است که امیدواریم زمینه اشتغال یک هزار نفر را در منطقه فراهم کنیم.

وی بیان کرد: برای جبران کمبود فرصت‌های شغلی در استان باید هر چه سریع‌تر تصمیمات اساسی اتخاذ شود و باید در این زمینه برای مهاجرت معکوس اقداماتی انجام دهیم که ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

نماینده مردم گرمی مغان و انگوت در مجلس افزود: رسیدگی به وضعیت راه‌های شهرستان گرمی نیز یکی از مشکلات اساسی است که امیدواریم با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راستای بهبود وضعیت راه‌های روستایی و نامناسب منطقه گام‌های اساسی برداریم.

کد خبر: ۶۷٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha