۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
تقاضا برای اقلام بهداشتی در مازندران ۳ برابر شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد:

تقاضا برای اقلام بهداشتی در مازندران ۳ برابر شده است

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بابیان اینکه در شرایط کنونی تقاضا برای اقلام بهداشتی دو تا سه برابر شده است، گفت: کمبود اقلام بهداشتی و مواد شوینده و ضدعفونی کننده تا چند روز آینده رفع می شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کنونی شاهد نوساناتی در عرضه و تقاضای برخی اقلام بهداشتی در کشور و مازندران بودیم و با کمبود برخی اقلام مواجه شدیم.

وی افزود: نیاز استان در شرایط عادی به مواد شوینده و ضدعفونی کننده ۱۰۰ هزار تن است اما وقتی تقاضا دو تا سه برابر می شود با کمبودهایی مواجه شدیم.

وی با اشاره به اینکه یک تولیدکننده ماسک و ۱۳ تولیدکننده مواد شوینده در استان فعالیت دارند، افزود: تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده در استان نداریم از این رو با تولیدکننده ای در استان گلستان هماهنگ شده تا ظرفیت کاری و تولیدات خود را به سه شیفت افزایش دهد.

قوانلو یادآور شد:همچنین مقرر شد واحد تولید ماسک در استان با سه شیفت و ۲۴ ساعت به تولید بپردازد و بنا شد تمامی تولیدات زیر نظر وزارت بهداشت توزیع شود و به نظر می رسد تا سه روز آینده تمامی کمبودها جبران شود.

رئیس سازمان صمت مازندران ادامه داد: همچنین بنا براین شد که خط تولید سه واحد مواد شوینده به تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر یابد و بنا شد تا بلافاصله گواهی و مجوز بهداشتی این طرح صادر شود.

کد خبر: ۶٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha