۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
قلع و قمع شهرک سازی غیر مجاز در شهرستان ساوجبلاغ/ ۱۰۰ هکتار از اراضی باغی آزادسازی شد
فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز:

قلع و قمع شهرک سازی غیر مجاز در شهرستان ساوجبلاغ/ ۱۰۰ هکتار از اراضی باغی آزادسازی شد

کرج- موسوی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز از شناسایی اراضی که در حال شهرک سازی در ساوجبلاغ بودند خبر داد و گفت: با دستور قضایی بناهایی که در حال ساخت و یا تکمیل شده بودند تخریب شد.

سرهنگ سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار از از شناسایی و قلع و قمع بناهای غیر مجاز در روستای عباس آباد واقع در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد .

موسوی اعلام کرد: این اقدامات در راستای اجرای تبصره دو از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در خصوص شناسایی های انجام شده توسط مجموعه همکاران  جهاد شهرستان ساوجبلاغ و در محلی به صورت شهرک سازی توسط افراد در حال احداث و تکمیل بوده که با دستور دادستانی ساوجبلاغ در روز چهارشنبه ۲۴ دی قلع و قمع شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی البرز ضمن قدردانی از همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان و نیروی انتظامی گفت: بالغ بر ۸۰ مورد از ساخت و سازهای غیرقانونی شامل ویلاسازی، تفکیک سازی، استخر و غیره تخریب و بیش از ۱۰۰ هکتار به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد تومان از اراضی باغی آزادسازی شد.

موسوی با تذکر به دلالان و واسطه ها اعلام کرد: این یگان مطالعه و شناسایی عوامل بستر ساز در تغییر کاربری ها و موجبات خسارات به امنیت غذایی جامعه و حقوق عامه را در دستور کار دارد و با هماهنگی های قانونی و قضایی برخورد خواهد کرد.

وی گفت: هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با مجرمین و پلیس اماکن و امنیت عمومی در موضوع پلمب معاملات ملکی و تجاری و بناهای غیر مجاز با یگان حفاظت از اراضی در جهاد شهرستانها از جمله ماموریت های جاری این سازمان بوده است .

کد خبر: ۶۷٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha