۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
شرکت های هواپیمایی از فروش بلیت قبل از صدور مجوز پرواز خودداری کنند
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری:

شرکت های هواپیمایی از فروش بلیت قبل از صدور مجوز پرواز خودداری کنند

خوشخو، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی موظفند از ایجاد هر گونه تعهد و فروش بلیت قبل از اطمینان از صدور مجوز پرواز توسط سازمان خودداری کنند.

به گزارش بازار، حسن خوشخو همچنین در خصوص نظارت بر عملکرد شرکت های هواپیمایی درحوزه حقوق مسافر اظهارداشت: شرکت های هواپیمایی باید با اولویت قرار دادن رضایت مسافر در مواقع بروز تاخیر، نسبت به اطلاع رسانی صریح، به موقع و شفاف به مسافران اقدام کنند.

وی با تاکید بر خودداری شرکت های هواپیمایی از ایجاد هر گونه تعهد و فروش بلیت قبل از اطمینان از صدور مجوز پرواز توسط سازمان هواپیمایی کشوری، اظهارداشت: همچنین شرکت های هواپیمایی موظف شدند ضمن برخورد قاطع با سایت ها و دفاتر متخلفی که فاقد مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده و اقدام به فروش بالاتر از نرخ مصوب بلیت ها می کنند، عوامل فروش متخلف را جهت پیگیری و برخورد قضایی به سازمان معرفی کنند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی در خصوص نظارت بر پروازهای چارتری افزود: صدور مجوز پروازهای چارتری منوط به ارائه قراردادهای چارتری مربوطه به سازمان هواپیمایی کشوری است.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس CAO.IR  مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر: ۶۷٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha