۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
تسهیلات ویژه مسکن برای کارگران، بازنشستگان و زنان سرپرست خانوار
معاون وزیر تعاون خبر داد

تسهیلات ویژه مسکن برای کارگران، بازنشستگان و زنان سرپرست خانوار

صادقی‌فر، معاون وزیر تعاون گفت: بسته‌های متعدد ویژه‌ای برای دهک‌های کم درآمد جامعه مانند کارگران، بازنشستگان و زنان سرپرست خانوار دیده شده که شامل تسهیلات مختلف است.

به گزارش بازار، ابراهیم صادقی‌فر گفت: بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای دهک‌های یک تا سه، کارگران، بازنشستگان، ویژه زنان سرپرست خانوار و دهک‌های درآمدی چهار، پنج و شش نیز دیده شده است که به زودی جزییات آن ابلاغ می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هر حال حاضر در هر شهر و استانی می‌دانیم چند کارگر در چه حوزه‌هایی فعالیت می‌کنند و سطح درآمدی آن‌ها چقدر است. همچنین از طریق ثبت نام‌های صورت گرفته می‌توان دریافت که چه تعداد از آن‌ها در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند و طرح‌های حمایتی برای آن‌ها با کمک بانک‌های این وزارتخانه، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی نهایی شده و اجرا خواهد شد.

صادقی‌فر ادامه داد: اعداد و ارقام این تسهیلات و جزییات مرتبط با چگونگی پرداخت و بازپرداخت آن توسط وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی مورد توافق قرار گرفته است و اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته‌های حمایتی شامل تسهیلات ارزان قیمت، تسهیلات بانکی با نرخ متداول و تسهیلات برای تامین مصالح است که می‌تواند برای اقشار کمتر برخوردار جامعه توانمندی بیشتری ایجاد کند تا از این طریق به این نیاز اولیه‌شان دست پیدا کنند. به عبارت دیگر تسهیلات مسکن معمول در بانک‌ها پس از فرآیند ساخت و در حین خرید داده می‌شود، اما این بسته‌های حمایتی در طول فرایند ساخت به این اقشار تعلق خواهد گرفت.

کد خبر: ۶۷٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha