۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
اعلام نرخ مصوب توزیع گاز مایع در اصفهان/ شارژ خودرو با کپسول گاز تخلف است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اعلام نرخ مصوب توزیع گاز مایع در اصفهان/ شارژ خودرو با کپسول گاز تخلف است

اصفهان- علیپور، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از اعلام نرخ جدید توزیع گاز مایع در استان اصفهان خبر داد.

بهمن علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اظهار داشت: این امر از شهریور ماه در استان اصفهان و با هدف اجرای عدالت در روند توزیع این سوخت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این سوخت برای حل مشکل انرژی خانوارهای محروم از گاز طبیعی و مصرف‌کننده نفت‌سفید در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: همچنین این سوخت در اختیار واحدهای صنفی و صنعتی، متناسب با نیاز آنها با ثبت‌نام در سامانه «سدف» انجام می ‌شود.

روش واگذاری گاز مایع با نرخ دولتی به افراد فاقد اشتراک
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در ادامه با بیان اینکه مصرف کنندگان نفت سفید فاقد اشتراک گاز طبیعی می‌توانند با در دست داشتن کارت بانکی ثبت شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی، از عاملان توزیع گاز مایع و پرداخت الکترونیکی با قیمت مصوب، کپسول گاز مایع خود را دریافت کنند، اضافه کرد: این سوخت با نرخ مصوب دولتی تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با بیان اینکه از چهار روز گذشته تاکنون جدیدترین نرخ مصوب دولتی گاز مایع اعلام شده است، ابراز داشت: بر اساس اعلام سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان در حال حاضر گاز مایع دو کیلوگرمی سه هزار تومان، پنج کیلوگرمی ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۱ کیلوگرمی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲۵ کیلوگرمی ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، ۳۳ کیلوگرمی ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان، ۴۵ کیلوگرمی ۴۲ هزار تومان و ۵۰ کیلوگرمی ۴۴ هزار ۲۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

شارژ در خودروها با استفاده از کپسول گاز تخلف است
علیپور با بیان اینکه هر گونه شارژ در خودروها با استفاده از کپسول گاز توزیع خارج از شبکه محسوب می شود، اضافه کرد: مسئول نظارت بر عاملان توزیع، گرانفروشی و عدم عرضه سازمان صنعت، معدن و تجارت است و در این زمینه این سازمان باید تخلفات را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر گاز مایع در همه نقاط استان و با توجه به میزان نیاز در بافت‌های شهری و روستایی توزیع می‌شود.

کد خبر: ۶۷٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha