۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۶۱۴ فقره پرونده قاچاق کالا در زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۶۱۴ فقره پرونده قاچاق کالا در زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی ۹ ماه امسال ۶۱۴ فقره پرونده قاچاق کالا در استان زنجان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵ درصد رشد دارد.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار به تعداد پرونده‌های وارده در ۹ ماه سال جاری به تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۶۱۴ فقره پرونده قاچاق کالا در استان تشکیل شده است. 

وی با بیان اینکه تشکیل پرونده قاچاق کالا در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵ درصد افزایش دارد، اظهار کرد: وصول جریمه این تعداد پرونده قاچاق بیش از ۸۳ میلیارد ریال بوده و  بیشترین کالای قاچاق کشف شده مربوط به پوشاک و سیگار و سوخت بوده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: مقابله با قاچاق کالا باید به جد مورد توجه قرار گیرد چرا که قاچاق کالا به اشتغال ضربه می زند. 

ممیزی از افزایش قاچاق کالا در زنجان طی ۹ ماه امسال نسبت  به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی است. 

وی ابراز کرد: رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت قوانین نظام صنفی از وظایف تعزیرات حکومتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی زنجان صلاحیت رسیدگی به تخلفات اشخاص حقوقی و حقیقی را هم دارد، افزود: برای  مقابله با قاچاق کالا باید سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی وارد عرصه شوند. 

کد خبر: ۶۷٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha