۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۶۷ هزار هکتار از مزارع شرق مازندران جاده دسترسی ندارند
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

۶۷ هزار هکتار از مزارع شرق مازندران جاده دسترسی ندارند

نکا- شریعتی، عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به نبود جاده بین مزارع در شرق استان گفت: ۶۷ هزار از مزارع منطقه با چنین مشکلی روبرو است.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار نبود جاده بین مزارع را از جمله مشکلات در شرق استان بیان کرد و گفت: ۶۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی شرق استان دارای چنین مشکلی است.

وی با عنوان اینکه نبود راه دسترسی و جاده بین مزارع کشاورزان منطقه را دچار خسارت های فراوانی کرده است، افزود: این درحالی است که مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی نظیر برنج و مرکبات در کشور سرآمد است.

شریعتی ادامه داد: نبود جاده بین مزارع سبب افزایش چشمگیر هزینه های تولید شده و رغبت کشاورزان را برای تولید و کشاورزی کمرنگ کرده است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس ایجاد زیرساخت لازم و جاده بین مزارع را در شرق استان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بیان کرد و گفت: با تامین این اعتبار زیرساخت های کشاورزی و تولید بهبود خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به بی تحرکی مدیریت بحران برای پیشگیری از خسارت  و حوادث در مناطق مختلف اظهار داشت: تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه های اساسی امری مهم است و اکنون بسیاری از طرح های مدیریت بحران یا ردیف بودجه ندارند و یا تخصیص لازم داده نمی شود.

کد خبر: ۶۷٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha