۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
اطلاعات کاربران «پارلر» لو رفت!

اطلاعات کاربران «پارلر» لو رفت!

۷۰ ترابایت پیام ، ویدئو و پست کاربران پارلر و برخی پست های حذف شده آنها درز پیدا کرده و لو رفت.

مژده باقری؛ بازار: پارلر شبکه اجتماعی مورد استفاده برای برنامه ریزی طوفان در پایتخت ایالات متحده هفته گذشته، توسط یک خراش داده گسترده مورد حمله قرار گرفته است. محققان امنیت سایبری قبل از خاموش شدن سرورهای این اپلیکیشن توسط آمازون اپل و گوگل داده های کاربران را جمع آوری کردند.

این خراش شامل داده های پروفایل کاربر، اطلاعات کاربر و اینکه کاربران دارای حق مدیریت برای گروه های خاص در شبکه اجتماعی بودند، است. این اطلاعات فایل‌های اصلی، پردازش نشده و خامی هستند که در پارلر آپلود شده‌اند. محققان امنیتی ادعا می‌کنند پست‌های جمع آوری شده به حساب‌های کاربری که آنها را منتشر کرده‌اند، مرتبط هستند و برخی از ویدئوها و تصاویر نیز حاوی اطلاعات تصویری و موقعیت مکانی هستند.

 در کنار این موارد برخی از اطلاعات فاش شده به کاربران تأیید شده پارلر تعلق دارند که با استفاده از هویت واقعی خود و آپلود تصاویر کارت‌های شناسایی رسمی دولتی مانند گواهینامه در این شبکه اجتماعی حضور داشته‌اند.

به گزارش سایبر نیوز این اطلاعات ممکن است برای نیروهای پلیس کارآمد باشد زیرا بسیاری از افرادی که در حمله هفته گذشته شرکت کردند پست‌ها و ویدئوهایشان را حذف کرده‌اند. از سوی دیگر جمع آوری پست‌های حذف شده بدان معنا است که پارلر اطلاعات کاربران را پس از حذف ذخیره می کرده است.

کد خبر: ۶۷٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha