۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
مصرف سوخت گاز سی ان جی در مازندران ۵۰درصد رشد یافت
مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی ساری:

مصرف سوخت گاز سی ان جی در مازندران ۵۰درصد رشد یافت

ساری- رجب‌پور، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ساری از رشد مصرف سوخت سی ان جی طی سال جاری در منطقه خبر داد و میزان رشد را بیش از ۵۰ درصد بیان کرد.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رشد مصرف سوخت سی ان جی طی سال جاری در مازندران شمار جایگاه های سوخت گاز طبیعی را در استان ۸۸ واحد بیان کرد و گفت: روند استقبال و استفاده از سوخت سی ان جی رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه سوخت سی ان جی سوخت پاک به شمار می رود و برای ترویج و استفاده از آن باید فرهنگ سازی و برنامه ریزی کرد، افزود: آمارهای ماهانه نشان از تمایل به استفاده از سوخت سی ان جی دارد و این سوخت در سبد سوخت کشور جایگاه ویژه ای دارد.

مدیر شرکت نفت ساری همچنین بااشاره به فعالیت بزرگترین نیروگاه برق در استان در نکا گفت: برای تامین سوخت دوم این نیروگاه برنامع ریزی شده است.

رجب پور ادامه داد: همچنین نسبت به تامین بخشی از سوخت دوم دو نیروگاه علی آباد کتول و نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نیز برنامه ریزی شده و روزانه این طرح انجام می شود.

وی ذخیره سازی سوخت در انبارهای نفت منطقه را مطلوب دانست و گفت: مشکلی از نظر تامین سوخت در شرایط احتمالی افت فشار احتمالی گاز نداریم.

کد خبر: ۶۷٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha