۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
چالش بسته‌بندی تولیدات صنایع دستی گلستان حل نشده است
معاون اقتصادی استاندار گلستان:

چالش بسته‌بندی تولیدات صنایع دستی گلستان حل نشده است

گرگان- معاون اقتصادی استاندار گلستان با اعلام اینکه حمایت جدی از بخش خصوصی در حوزه صنایع دستی از راهبردهای جدی دولت است، گفت‌: چالش بسته‌بندی تولیدات صنایع دستی استان همچنان حل نشده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بازار بین المللی صنایع دستی (IHCM)، ابراهیم کریمی در بازدید از مجموعه فروشگاه مجازی بازار بین المللی صنایع دستی اظهار کرد: صنایع دستی استان گلستان از جمله محصولات کم نظیر صنایع دستی کشور است که با روند معرفی این محصولات طی سنوات اخیر، خریداران بیشتری در حال سوق یافتن به خرید محصولات صنایع دستی استان هستند. 

به گفته وی، گسترش فضای وب به ویژه شبکه‌های اجتماعی باعث شده که خوشبختانه بسیاری از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی کشور بی‌واسطه به بازار و خریداران این گونه محصولات دسترسی داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه این موضوع جزو مزایای رقابتی قابل توجه در حوزه بازرگانی و بازاریابی محصولات صنایع دستی است، تصریح کرد: متاسفانه در فرایند فروش صنایع دستی آنچه بیش از همه مشکل ساز شده است بحث بسته بندی است.

کریمی افزود: در حالی که بخش خصوصی با ورود به بازار فروش این محصولات می‌توانند این گونه مشکلات و چالش‌ها را مرتفع کنند تا خریداران و علاقمندان رغبت بیشتری برای خرید پیدا کنند.

مدیر ارشد بازار بین المللی صنایع دستی هم در این دیدار گفت: با توجه به این که در حوزه فروش محصولات صنایع دستی خلای چشمگیری دیده می‌شد با همکاری جمعی از متخصصان حوزه‌های مختلف از جمله صنایع دستی، فناوری اطلاعات و بازاریابی و فروش یک فروشگاه مجازی راه اندازی شد که به عنوان بزرگ‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه مجازی فروش محصولات صنایع دستی در حال فعالیت است.

محمود ربیعی ادامه داد: عمده‌ترین هدف کوتاه مدت این فروشگاه، درآمدزایی برای هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی و هنرهای سنتی استان و در ادامه کشور است تا از این طریق بتوانند مشکلات معیشتی خانواده‌های خود را مرتفع کنند و در عین حال با ورود درآمد از دیگر استان‌ها به استان گلستان به افزایش درآمد ناخالص استان کمک شود.

وی تاکید کرد: مدیران و دست اندرکاران این فروشگاه انتظار دارند این کارآفرینی مورد. حمایت همه جانبه مدیران ‌ استان و کشور قرارگیرد تا حوزه فروش محصولات صنایع دستی دچار تحولات مثبت و قابل قبولی شود.

کد خبر: ۶۷٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha