۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
لزوم تهیه سندی از دارایی‌های استان همدان بر اساس اولویت و اهمیت
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم تهیه سندی از دارایی‌های استان همدان بر اساس اولویت و اهمیت

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه همدان از استان‌های پیشتاز کشور در تدوین سند حفاظت از منابع است، گفت: تهیه سندی از دارایی‌های استان همدان بر اساس اولویت و اهمیت، مبنا و سند بالادستی مناسبی برای توسعه پایدار همدان است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سید سعید شاهرخی با بیان اینکه استان همدان در تدوین سند حفاظت و دارایی از استان‌های پیشتاز کشور است، اظهار کرد: حفاظت از منابع و دارایی در برابر تهدیدهای دشمنان از مهمترین اولویت‌های مدیریت اجرایی استان همدان در حوزه فعالیت‌های مرتبط با پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به اینکه تدوین طرحی در راستای حفاظت از دارایی این استان و گزارش ارائه شده در این باره بسیار ارزشمند و حیاتی است؛ گفت: تهیه این طرح حاصل هزاران نفر ساعت کار علمی و کارشناسی است بنابراین برای نهایی شدن این سند باید از ظرفیت‌های موجود در استان همدان بهره گرفت.

استاندار همدان تأکید کرد: مسئولان باید با یک تفکر جمعی و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشاور طرح و همچنین تضارب آرا مبتنی بر شاخص‌ها و چارچوب‌های علمی در خصوص بررسی این طرح اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تهیه سندی از دارایی‌های استان بر اساس اولویت و اهمیت مبنا و سند بالادستی مناسبی برای توسعه پایدار همدان است؛ گفت: این طرح باید مورد توجه مسئولان به ویژه سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی و صمت استان قرار گیرد.

کد خبر: ۶۷٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha