۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات به واحدهای مسکونی روستایی در همدان
مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان اعلام کرد:

پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات به واحدهای مسکونی روستایی در همدان

همدان - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات به واحدهای مسکونی روستایی در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان همدان؛ حسن ظفری شاخص بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی در کشور را ۵۱ درصد عنوان کرد و ادامه داد: ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی در استان همدان نیاز به پرداخت تسهیلات برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی دارند که امسال ۱۰ هزار فقره تسهیلات به واحدهای مسکونی روستایی اختصاص یافته است.

وی شاخص بهسازی مسکن روستایی در استان همدان را ۶۴ درصد اعلام کرد و گفت: در افق سال ۱۴۰۴ به افزایش ۷۰ درصد در این زمینه خواهیم رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و عملکرد ۱۴ سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ به این شاخص برسیم.

ظفری گفت: از سال ۱۳۸۵ که طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تایید و عملیاتی شد تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار فقره تسهیلات در اختیار روستاییان استان همدان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نزدیک به ۱۶۵ هزار واحد روستایی با جمعیت ۱۹۹ هزار خانواده در روستاهای استان همدان موجود است.

کد خبر: ۶۷٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha