۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
تعیین تکلیف اموال تملیکی توسط بانک‌ها تسریع می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

تعیین تکلیف اموال تملیکی توسط بانک‌ها تسریع می‌شود

عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از عملکرد خوب بانک‌ها در تعیین تکلیف اموال تملیک شده خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها با اشاره به اموال تملیک شده توسط بانک‌ها اظهار داشت: در استان تهران حدود ۳۱ مورد توسط بانک کشاورزی تملیک شده است که از این تعداد ۲۶ واحد غیرفعال و ۵ واحد فعال است؛ همچنین حدود ۳۷ مورد نیز توسط بانک ملی تملک شده است.

وی با اشاره به وضعیت اموال تملیک شده افزود: واحدهای تملیکی توسط بانک کشاورزی ۱۰ واحد دارای درخواست اقاله، ۳ واحد مزایده نقص دار، ۸ واحد حق جانشینی شرکت شهرک‌های صنعتی و ۲ واحد دارای پرونده دعوا هستند؛ همچنین واحدهای تملیک شده توسط بانک ملی نیز ۱ مورد ورشکسته، ۱ مورد متوقف توسط دادگاه، ۶ مورد مزایده و ۱۹ مورد متصرف می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: مصوب شد نشستی میان بانک‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای تسریع در تعیین تکلیف واحدهای تملیک شده برگزار شود و افرادی که درخواست اقاله دارند پس از محاسبه بدهی به روز توسط بانک کشاورزی و پرداخت نقدی مبلغ، ملک رفع تملیک می‌شود.

عسگری با اشاره به لزوم رسیدگی به اموال تملیک شده تاکید کرد: بانک ملی و کشاورزی عملکرد خوبی در پیگیری مصوبات قبلی اموال تملیک شده داشته اند و تعیین تکلیف دیگر اموال تملیک شده نیز تسریع می‌شود.

کد خبر: ۶۶٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha