۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
جمع‌آوری مستندات مربوط به تعطیلی بنگاه‌ها برای ارائه در ستاد رفع موانع تولید
از سوی معاونت کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران اعلام شد

جمع‌آوری مستندات مربوط به تعطیلی بنگاه‌ها برای ارائه در ستاد رفع موانع تولید

حاجی‌پور، معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران، از مدیران بنگاه‌های تولیدی و صنعتی تعطیل شده طی یکسال اخیر، خواست مستندات دلایل تعطیلی بنگاه‌ خود را به این معاونت ارسال کنند تا در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در بهمن ماه برگزار می‌شود، مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، هومن حاجی‌پور معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران از رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده در جلسه آتی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بهمن ماه سال ۹۸، با هدف حل‌وفصل مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط‌زیست، منابع طبیعی، معادن و رفع موانع صادراتی، در دولت به تصویب رسید. ریاست این ستاد بر عهده وزیر صنعت، معدن و تجارت است و اعضای آن را چند وزیر کابینه، رئیس‌کل بانک مرکزی، رؤسای برخی دستگاه‌های اجرایی و نیز رئیس اتاق ایران و رؤسای اتاق تعاون و اتاق اصناف تشکیل می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، هومن حاجی‌پور با اعلام خبر بررسی مشکلات مربوط به تعطیلی واحدهای تولیدی در جلسه آتی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، عنوان کرد که صاحبان بنگاه‌های صنعتی و تولیدی که طی یک سال اخیر ناچار به تعطیلی شده‌اند، مستندات خود را در اختیار معاونت کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران قرار دهند تا پس از جمع‌بندی، در نشست آتی این ستاد طرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدیران بنگاه‌های تعطیل شده یا نمایندگان آنان برای ارائه مستندات خود به طبقه چهارم ساختمان شماره ۲ اتاق تهران به نشانی خیابان وزرا، خیابان ۲۱، پلاک ۱۰، معاونت کسب‌وکار اتاق تهران مراجعه کنند.

کد خبر: ۶۶٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha