۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
۸۲ کیلومتر کمربند حفاظتی در عرصه های طبیعی استان همدان ایجاد می شود
رئیس اداره حفاظت منابع طبیعی استان همدان:

۸۲ کیلومتر کمربند حفاظتی در عرصه های طبیعی استان همدان ایجاد می شود

همدان - رئیس اداره حفاظت و حمایت منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه امسال ۸۲ کیلومتر کمربند حفاظتی در عرصه های طبیعی این استان ایجاد می شود، گفت: برای ایجاد این کمربند حفاظتی ۱۳.۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان؛ گودرز کیانی با اشاره به اینکه میانگین احداث کمربند حفاظتی در چهار سال گذشته ۳۶ کیلومتر در سال بوده که امسال این رقم به بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده و ۸۲ کیلومتر حایل ایجاد می شود، افزود: میزان فعالیت امسال با حجم انجام شده با دو سال گذشته برابری می کند و با احداث این دیوارهای حایل اراضی ملی و مستثنیات مردم تفکیک می شود.

رئیس اداره حفاظت و حمایت منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان هدف از اجرای طرح کمربند حفاظتی را تثبیت حد و مرز منابع ملی و مستثنیات اشخاص، پیشگیری از تجاوزات احتمالی به اراضی ملی، تسهیل در پاسخ دهی به موقع به استعلامات، کاهش هزینه های قضائی پرونده ها، بالا رفتن توان حقوقی، داشتن صرفه اقتصادی و تشخیص آسان عرصه های ملی با اراضی اشخاص عنوان کرد.

کیانی عنوان کرد: اجرای طرح کمربند حفاظتی در مکان هایی که ارزش زمین بالا رفته و احتمال دارد افراد سودجو به این اراضی دست برد داشته باشند اولویت دارد.

وی تاکید کرد: تامین منابع اعتباری لازم برای اجرای این طرح در استان همدان امکان اجرای کامل پروژه را برای اراضی ملی فراهم می سازد.

کد خبر: ۶۶٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha