۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
۳ هزار فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۳ هزار فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه طی ۹ ماه امسال سه هزار و ۸۴۳ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است، گفت: تعداد این پرونده ها ۲۰ درصد کاهش یافته است.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار به آمار پرونده های تخلف تشکیل شده در تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۹ ماه امسال سه هزار و ۸۴۳ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی تعداد پرونده های تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۰ درصد کاهش دارد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی سال گذشته در همین بازه زمانی چهار هزار و ۷۰۵ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

ممیزی میزان وصول جریمه پرونده های تخلف در این بازه زمانی را بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ابراز داشت: طی این بازه زمانی سه هزار و ۸۶۰ پرونده تخلف صنفی هم مختومه شده که تعدادی از این پرونده ها برای سال گذشته بود.

وی افزود: بیشترین تخلفات مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی بوده است. 

ممیزی تاکید کرد: تمام بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی زنجان در آماده باش هستند.

وی ابراز داشت: طی سالجاری تعزیرات حکومتی استان بازرسی از انبارهای کالا و خدمات را به جد دنبال می کند و بازرسی های گسترده باعث شده تا تخلف در واحدهای صنفی و خدماتی استان کاهش پیدا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسی و نظارت از بازار استان زنجان تشدید شده و با متخلفان برخورد می شود.

کد خبر: ۶۶٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha