۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
افت سودآوری در «غگل»

افت سودآوری در «غگل»

سود هر سهم شرکت گلوکوزان، در گزارش ۱۲ ماهه نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته با افت ۹۷ درصدی به مبلغ ۹۱ ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت گلوکوزان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹، با سرمایه ۶هزار و ۱۰۶میلیارد ریالی به سود ۹۱ریالی برای هرسهم دست یافت.

این سود را با افت ۹۷درصدی در مقایسه با سال مالی گذشته محقق ساخته است. «غگل» در گزارش خود به سود عملیاتی ۹۰۷میلیارد ریالی و سود خالص ۵۵۷میلیارد ریالی اشاره کرده است.

این شرکت در فعالیت ۱۲ماهه سود انباشته را ۵۸۷میلیارد ریال اعلام کرد و متنوع کردن محصولات را از اهداف خود اعلام کرده است. همچنین به دنبال دریافت سهم بیشتر از بازار، ورود به صنایع جدید، شناسایی محصولات جدید، توسعه تکنولوژی جدید برای تولید محصولات جدید، تحقیق و توسعه متمرکز برای شناسایی و تولید محصولات جدید و تحقیقات بازار و تقویت فروش ویژه محصولات جدید است.

«غگل» در توضیحاتی که برای تامین مالی شرکت ارایه کرده است به تحقق افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اشاره کرده که مبلغ تسهیلات مالی با ۳۰درصد کاهش پیش بینی می شود.

این شرکت در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های بوجود آمده از محل افزایش میزان تولید و استفاده از تمام توان خود سهم بیشتری از بازار را کسب کند.

باتوجه به دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی نوسانات نرخ ارز در میزان سود و زیان و مانده تسهیلات شرکت تاثیر گذار است. با توجه به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، استهلاک محاسبه شده ماشین آلات در میزان سود و زیان شرکت تاثیرگذار است.

کد خبر: ۶۶٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha