۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
 راکتور سری خشک رزینی در زنجان تولید شد
مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو:

راکتور سری خشک رزینی در زنجان تولید شد

زنجان- ظهیری، مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو گفت: راکتور خشک رزینی دیتوند ۳۴۰ کیلووار برای اولین بار در ایران، توسط گروه صنعتی ایران ترانسفوی زنجان طراحی و ساخته شد.

بهزاد ظهیری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: راکتور خشک رزینی دیتوند ۳۴۰ کیلو وار برای اولین بار در ایران توسط گروه صنعتی ایران ترانسفوی زنجان طراحی، تولید و ساخته شد.

وی اظهار کرد: مصرف کننده نهایی این راکتورها شرکت توانیر است که تا به امروز از کشورهای مختلف وارد می‌شد، اما باطراحی، ساخت و انجام موفقیت آمیز تست نهایی از این پس نیاز کشور به صورت داخلی تامین می‌شود.

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو با بیان اینکه با واردات این راکتورها سالیانه میلیون‌ها دلار ارز از کشور خارج می‌شد، گفت: با تولید این راکتور علاوه بر تامین نیاز داخل علاوه بر بومی سازی این محصول امکان صادرات به دیگر کشورها هم فراهم خواهد شد.

ظهیری تاکید کرد: این راکتورها در شبکه‌های AC مورد استفاده قرار می‌گیرند تا جریان و ولتاژ اضافه در شبکه‌های انتقال برق قدرت محدود شوند و تمامی دانش فنی ساخت این راکتور داخلی است و مطابق با تمامی استانداردهای معتبر جهانی و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است.

وی گفت: تولید این رآکتور از جمله مواردی بود که در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری در اردیبهشت امسال، قول تولید و ساخت داخل آن را به مقام عظم رهبری داده بودیم و امیدواریم این موفقیت برگ سبزی از سوی سربازان عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی در گروه ایران ترانسفو و صنعت برق کشور موجب رضایت مقام معظم رهبری باشد.

کد خبر: ۶۶٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha