۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
توزیع ۳۰۰۰ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن برنج پاکستانی در استان همدان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد:

توزیع ۳۰۰۰ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن برنج پاکستانی در استان همدان

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۷ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن برنج پاکستانی در استان همدان توزیع شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان، حمیدرضا متین با تاکید بر اینکه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در استان همدان وجود ندارد، گفت: توزیع اقلام مورد نیاز مردم شامل برنج، گوشت، شکر و روغن با نرخ تنظیم بازار ادامه دارد.

حمیدرضا متین اظهار کرد: برهمین اساس از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۷ تن برنج هندی و ۱۲۰ تن نوع برنج پاکستانی در استان همدان توزیع شده است.

وی گفت: ۲۵۴ تن گوشت قرمز منجمد و یک هزار و ۴۵ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی نیز در فواصل زمانی مشخص برای جلوگیری از التهاب و کمبود در بازار توزیع شده است.

متین عنوان کرد: در این مدت دو هزار و ۶۲۸ تن شکر نیز برای استفاده خانوارها در واحدهای صنفی، صنعتی و فروشگاه های زنجیره ای و معتبر استان همدان توزیع شده است.

وی از توزیع دو هزار و ۴۹ تن انواع روغن خوراکی برای مصرف خانوار خبر داد و افزود: علاوه بر این ۷۲۲ تن روغن نباتی نیز برای تامین مواد اولیه بخش صنف و صنعت تامین و در اختیار آنها قرار گرفته است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اضافه کرد: با هدف برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا در آذرماه سالجاری، ۱۹۵ تن برنج هندی تامین و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

کد خبر: ۶۶٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha